Summit Pic-Independence peak

Deb and I on the summit of Independence peak

Comments

Post a Comment
Viewing: 1-6 of 6
Blair

Blair - Dec 10, 2006 4:18 pm - Hasn't voted

What a team!

Climbing with Deb is great! We sure made that mountain crumble at the sound of our boots...yeah...all that talus and scree we brought down with us!

Deb

Deb - Dec 12, 2006 11:59 pm - Voted 10/10

Re: What a team!

Independence Peak is about 15' skinnier today thanks to us! HAHA!

lcarreau

lcarreau - Jun 25, 2008 9:57 pm - Voted 10/10

Is that Deb ??

Did you splash any wine on the summit of
Independence? (Looks like it was dry that year!)

When I was in the service, our slogan was:
"Smoke 'em if you got 'em, 'cause it might be
your last." Same thing goes with time - you gotta make the best of it.

I'd like to attach this to my "Mountains of
Smiles" album. Awesome photo!!!

Deb

Deb - Jun 25, 2008 11:41 pm - Voted 10/10

Re: Is that Deb ??

Yep, that's me! Of course we climbed that thing over a year ago. I haven't done much this year. :(

lcarreau

lcarreau - Jun 26, 2008 1:38 am - Voted 10/10

Re: Is that Deb ??

Aaaaaaa, a laid-back & "quiet" dude like me
ain't going to tell you how to run your life.

But, I'd like you to include mountains in there
... somewhere. :)

Deb

Deb - Jul 1, 2008 1:57 am - Voted 10/10

Re: Is that Deb ??

Be my guest! I haven't been in the mountains much lately to do any smiling. :(

Viewing: 1-6 of 6