Welcome to SP!  -   
 
 MbPost.com -- It's SP for Mountain Biking!
Areas & Ranges·Mountains & Rocks·Routes·Images·Articles·Trip Reports·Gear·Other·People·Plans & Partners·What's New·Forum

The south-west face of Sierra... [ Sizes: Orig | Med | Small | Thumb ]
The south-west face of Sierra...
The south-west face of Sierra de Alanos, from Espelunga (left) to Peña Forca (right, pyramid peak) in winter. 22th january 2005.


Comments

[ Post a Comment ]
Viewing: 1-2 of 2

ezaTan espectacular como prometía ser

Voted 10/10

Lo que no veo claro es si ponerla o no para encabezar la página. ¿Cómo lo ves? Es que me da la sensación de que queda muy pequeña Peña Forca como para eso
Posted Jan 25, 2005 3:35 pm

Rafa BartolomeRe: Tan espectacular como prometía ser

Hasn't voted

tienes razón, es más completa de la sierra de Alanos pero Peña Forca queda pequeña. Tienes esta otra con más zoom en mi página de Rincón de Alano: RAlano+PForca. Queda un poco borrosa por el zoom digital pero es más descriptiva. Si te gusta puedes poner el número qunque sea de otro monte (es el 130093). Yo ya lo hice en el Taulliraju con tu foto que estaba en la página de la Cordillera Blanca y funciona.
Posted Jan 25, 2005 3:55 pm

Viewing: 1-2 of 2

Sign in to post!

Don't have an account? Register now.


Rate This Image
Current Score: 86.04

Log In To Vote
 Peña Forca (Mountain/Rock)


« PREV

Viewing
#30 of 42
GALLERY

NEXT »

 Rafa Bartolome's Image Gallery


« PREV

Viewing
#1821 of 3816
GALLERY

NEXT »
Image Data

Submitted by Rafa Bartolome
on Jan 24, 2005 2:10 pm

Image ID: 86735
Hits: 507 

Lat/Lon: 42.82450°N / 0.7557°W



"Glory is fleeting, but obscurity is forever."   --Napoleon Bonaparte   

© 2006 SummitPost.org. All Rights Reserved.